Livrare

Art. 15.

  1. Termenul de livrare al produselor și punctul de plecare de la care începe livrarea sunt determinate la încheierea Contractului cu Utilizatorul prin intermediul site-ului web al Furnizorului. Livrarea bunurilor achiziționate din magazinul online se face numai pe teritoriul României. Produsele achiziționate vor fi livrate la adresa de livrare specificată de Utilizator, cu termenul de livrare stabilit de curier. Termenul estimativ de livrare este de 2-3 zile lucratoare. 
  2. În cazul în care Utilizatorul și Furnizorul nu au stabilit un termen de livrare, termenul de livrare al bunurilor este de 14 zile lucrătoare de la data trimiterii confirmării comenzii Utilizatorului de către Furnizor.
  3. În cazul în care Furnizorul nu poate îndeplini Contractul datorită faptului că nu are bunurile comandate de către Utilizator sau întâmpină erori tehnice ale informațiilor publicate pe site, atunci Furnizorul este obligat să anunțe Utilizatorul de acest lucru și dacă acesta nu dorește să cumpere alte produse sau alte bunuri similare, Furnizorul este obligat să ramburseze sumele plătite de acesta în termen de 14 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Utilizatorul, pe de altă parte, este obligat, la cererea Furnizorului, să furnizeze un document care să ateste plata, precum și un cont bancar în care vor fi transferate sumele respective.
  4. În cazurile prevăzute în art. 3, Furnizorul va notifica Utilizatorul prin e-mail imposibilitatea de a livra bunurile comandate. Pentru a facilita comunicarea, Furnizorul poate utiliza și numărul de telefon de contact specificat de Utilizator.

Art. 16.

  1. Bunurile achiziționate din magazinul online sunt livrate prin firma de curierat DPD la adresa de livrare indicată în comandă.
  2. Parfumeria Shaikh este responsabilă pentru predarea bunurilor către curier în forma originală și intactă.
  3. Din momentul predării bunurilor către firma de curierat, Parfumeria Shaikh nu este responsabilă pentru integritatea acestora până în momentul livrării.
  4. În cazul unor daune, Destinatarul trebuie să completeze un raport către curier în vederea depunerii unei reclamații. Semnătura de primire atestă că expedierea a fost livrată intactă și Destinatarul nu are obiecții.
  5. Prețul pentru livrarea comenzilor este stabilit de către curier.
  6. Toate costurile pentru transport și serviciile de curierat vor fi pe cheltuiala Utilizatorului acestui magazin online.
  7. Livrările se fac numai pe teritoriul României;
  8. Comenzile sunt acceptate de luni până vineri, între orele 09:00 la 17:00, cu excepția zilelor cu sărbători legale;
  9. Comenzile plasate după ora 14:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare;

Art. 17.

  1. Furnizorul predă bunurile Utilizatorului, care este de acord cu cerințele și disponibilitatea acestora, prevăzute la art. 47, alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor.
  2. Utilizatorul certifică circumstanțele prevăzute la alin. 1, legate de actul de acceptare al bunurilor. Confirmarea este considerată a fi efectuată în mod corespunzător dacă Utilizatorul nu notifică imediat Furnizorul cu privire la o discrepanță între bunurile comandate de acesta și cele primite și prin faptul că nu semnează documentele care însoțesc bunurile. La sosirea livrării, clientul trebuie să verifice dacă comanda care i s-a livrat este completă și dacă bunurile livrate prezintă defecte.
  3. Utilizatorul și Furnizorul sunt de acord că cerințele prevăzute la art. 47, alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor vor fi respectate, dacă acceptarea / confirmarea este efectuată de o persoană pentru care, în funcție de circumstanțe, se poate concluziona că va transmite informațiile consumatorului – parte la contract.
  4. Bunurile livrate vor fi ambalate corespunzător în funcție de tipul și transportul acestora.
  5. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată la emiterea facturilor / chitanțelor sunt indicate în fiecare comandă.
  6. Utilizatorul este obligat să furnizeze toate informațiile necesare pentru emiterea facturii / chitanței, în conformitate cu legislația actuală din România.
  7. Furnizorul va emite o factură / chitanță pentru fiecare plată a unei comenzi plasate, prin care Utilizatorul achiziționează un Produs și / sau un Serviciu oferit prin acest magazin online. Utilizatorul este de acord să primească o factură / chitanță numai electronic prin e-mail sau prin încărcarea acesteia în contul său.

Art. 18.

  1. Cumpărătorul trebuie să inspecteze bunurile în timpul necesar în astfel de cazuri și dacă bunurile nu îndeplinesc cerințele, Cumpărătorul este obligat să notifice imediat Furnizorul.
  2. Furnizorul va oferi o garanție legală a produselor sale în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor și va declara că bunurile livrate de acesta respectă contractul de vânzare, sunt potrivite pentru utilizarea prevăzută, nu prezintă defecte care îi reduc valoarea și au toate proprietățile și caracteristicile care sunt descrise în profilul produsului respectiv.
  3. Atunci când Utilizatorul dorește să i se furnizeze un serviciu care nu este listat pe site-ul web al Furnizorului, acesta din urmă îi va cere Utilizatorului să facă o cerere explicită pentru aceasta cu un motiv explicit.

Art. 19.

Furnizorul nu este răspunzător pentru daunele suferite de Utilizator, survenite ca urmare a unei forțe majore sau a motivelor din afara controlului Furnizorului și în cazul utilizării necorespunzătoare a produselor livrate.